Wednesday, July 15, 2009

Tusen takk topp alsa

så jeg har lissom gått nå i nesten ett år og bare tenk ånei tenk om jeg er Gravidd..... Gud assa lissom tenk seriøst meg som mor ugh liker ikke barn, så snart noen av mine venne blir gravide så siere jeg DU er Sååååååå slettet fra min facebook venneliste assa. men nå har jeg gått i ett år og bare i frykt at jeg var gravid så en dag kjøpte jeg topp fpr hvem andre enn deilige zac effron (løv ja zaci <3) var vel på fremsiden, og vanelig vis så leser jeg jo ikke blader eller bøker. jeg ser på bildene og henger dem opp på veggen lissom. men så tenkte jeg joa jeg kan jo lese litt mona og mikkel og thanks heaven lissom så fant jeg ut at jeg ikke var gravid alike vel for kyssing kan ikke føre til graviditet heller ikke en bj lissom so thank you topp. løts øf løv lille meg :)

2 comments:

LumoslunA said...

det er SÅÅ bra det lizzåm, at du lezer topp, for om du hadde vært smelt på tjukka av en eller annen idiot så kunne ikke vi vært venner mer lizzåm...jeg mener....døøh...jeg er ikke venner med folk med skrukkete, ekle mini-versjoner av seg selv lizzåm.. EKKELT!!!!

tha pirat queen said...

ja ikke sant ? tro jeg var redd i ett helt år lissom. kunne jo ikke si det til noen heller.....