Thursday, January 1, 2009

W.E.M.B!!!!!!!


så lissom jeg var på en fest her forleden og lissom bare den tøsen av en biacth bare lissom henger all over my man lissom, sjuke kjerring ass. lissom alle vet at ha er min ikke sant? men den hora kan lissom ikke ta et hint, jeg mener ikke nok med at ho hang seg etter min man, men lissom alle de andre gutta der åsså. er bare så lite seriøst bra lissom.jeg skal lissom ikke nevne navn her men ho må sjønne at nærmer ho seg min man igjen så blir hu bare så lite banka opp ass.
er dere me jenter?

1 comment:

LumoslunA said...

asså...unnskyld at jeg ikke har vært her inne lissåm, men jeg mista linken lissåm, og plutselig vett, så fant jeg den igjen, og jeg mener - halloo - det var jo bare så bra lissåm, for jeg TRENGER denne bloggen i livet mitt lissåm.

Og ja, jeg er bare SÅ med lissåm, og skjønner SÅ hva du mener. Jeg bare...haloo. :)