Sunday, January 11, 2009

rock paper saks


så jeg å carlita var lissom ute og hadde det super moro, ikke sant?
så så vi bare den søte fyren lissom, ikkesant? og vi lissom klarte lissom ikke å finne ut av hvem som skulle få han ikke sant
så vi tok en lissom bare super hard bestemmelse og fant ut at vi kan ta en papir sten og ska konkuranse ikke sant?
og så bare lissom begynte vi og hun viste sten og jeg viste papir, og jeg lissom trodde papir tok sten men det gjorde det lissom ikke fordi carlita sa at sten lissom bare kan knuse seg igjennom sten ikke sant?
så jeg måtte lissom bare sitte der ikke sant? å lissom bare såååååå lite kjipt ass,
men så fant vi ut to uker senere atter at carlita hadde datea han lissom at han var gift og hadde fen unger lissom, og jeg bare tenkte halooooooo burde vi ikke sett på han at han hadde hatt 5 unger lissom? jeg mener han var lissom drit pen og hadde ikke noen strekkmerker........
er utrolig hva botocs kan gjøre ass,
vurderer å prøve selv lissom men må lissom få noen rynkewr først lissom, og jeg tenker hvordan får jeg det da?
jeg mener det ser jo ikke vanskelig ut lissom, der er jo så mange som har det. kanske dere kan gi meg noen tips lissom på hvordan jeg kan få det?
det hadde lissom bare hvert supert ikke sant?

No comments: