Tuesday, February 3, 2009

vanilla icecream!!!!!!


så jeg og carlita var lissom ute å lissom prøvde de ultra kule/hippe skoene mine når vi plutselig lagg merke til noe vi lissom aldri har sett før ikke sant? og vi bare lissom stod der og lurte på hva det lissom kunne være og det var kaldt og smak løst lissom og jeg bare lissom hørte ett PLING!!! HALLOOOOOOOOO LISSOM DET ER JO LETT VANILJEIS PÅ HELE BAKKEN RUNDT OSS OG DET LISSOM KOMMER NED FRA HIMMELEN OGSÅ, yey !!!!!!! nå blir det lissom bare så lett og spare til det drit kule skoa jeg har lyst på for jeg kan jo bare spise lettvanilje isen på utsiden. jeg mener MIRAKEL LISSOM!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

WOWW!! Jeg lover lissåm, det er det TØFFESTE jeg har hørt på lenge!
Jeg hadde lett bare spist LETT-vaniljeisen lissåm. Det er jo bare SÅ übesKULT at man ikke trenger å betale noe da!

Jeg mener - WOWW!!